måndag 16 mars 2009

Måndag!

Hejsan svejsan!

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här sist, dålig på att uppdatera mig för er.. Men det ska bli ändring på det nu tänkte jag..

Sist jag skrev var vi ju på väg upp till Trysil i Norge och skulle åka skidor.. Vilken kanonvecka vi hade asså!! =) Jisses, underbart och soligt väder varje dag.. Kunde inte vara bättre faktiskt. Och jag lärde mig att åka skidor på bara några få dagar, hehe det tycker jag är värt ett diplom :) haha nedå. skämt åsido. Men det var en kanonvecka faktiskt!!

Vad har hänt sen dess då? Hmm, har haft kalas för mina föräldrar i Gbg, för de fyllde år. Mkt trevligt :) Kikat på Melodifestivalen, Malena Ernman med La Voix vann hela skiten, operalåten. Vad ska man säga? Hade velat att Sarah Dawn Finer faktiskt skulle vunnit, men man kan inte få som man vill alltid. Denna låten var ju med bra så :) Den kommer nog iaf gå långt i Moskva får vi hoppas...

Vad har hänt i helgen annars då? Jo, i fredags var vi i Nora hos Martins syster och hälsade på henne lite. Var ju ett tag sen man såg henne igen.. Vi skulle egentligen sovit över, men det blev inget med det för det hände lite saker som vi kanske inte ska gå in på, men men.. En trevlig kväll hade vi iaf :)
Annars har det varit lugnt i helgen.

Sen idag har jag betalat in pengar för skinnjackan som jag beställt, så den kommer kanske imorgon(tisdag) eller onsdag förhoppningsvis... Åååh, verkligen supersnygg asså! Och billig var den också, inte klokt :) Sedan har man bokat blodgivningstid och körlektion!! Great!! =)

Mycket på G just nu här och allt är toppenbra :) Förutom vädret då, idag är det mulet och trisst igen... Igår var det ju så himla fint väder med sol och värme.. Idag har solen inte visats sig alls, men men...

Nu ska jag göra annat, ha det gött på er.. / Sandris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar