söndag 22 mars 2009

Söndag

Hejsan!

Och nu snöar det igen.. Blää :/ Ska det aldrig nånsin ta slut detta äckelväder? Man trodde att våren var på väg, det skulle bli varmare och allting och då blir det snö igen :( Uscha..
Men förhoppningsvis kommer solen och värmen snart tillbaks.

I fredags så vart det lite Let´s dance såklart. Morgan åkte ut :( tyvärr.. så nu är det Laila och Magnus i finalen.. Jag hoppas faktiskt på att Magnus vinner hela skiten, han är mest värd det. Ska bli roligt att se finalen på fredag :) Senare på kvällen kom Magnus, Carro och Joel hit och vi spelade lite spel och umgicks lite. =)

Igår var det lugnt, åt middag hos Martins mormor och morfar vilket var jättetrevligt. Och sen blev det Robinson på kvällen.. Vad ska man säga om det? Tyckte att det var rätt bra, lite mycket intriger så i första avsnittet, men det var okej.. tyckte inte att rätt person fick åka hem heller men men :(

Idag har jag övningskört lite, gick skitbra. Övar lite o så på parkeringar med Martin, får ju inte köra på vägarna men det jag behöver öva mest på är ju starta, bromsa och krypkörning såhär i början också =) Men det är jättekul, gick jättebra idag.
Efter det åt vi middag hos Ingrid, väldigt trevligt. Kan vara skönt att slippa laga mat ngn gång också ibland :)
Men nu ikväll blir det lugnt, mår lite halv kasst faktiskt :/ Har ont i hela kroppen, fryser och mår illa :( bläää... inge vidare alls.

Nu ska jag ta mig en god kopp te =) då mår man alltid lite bättre... Puss på er / Sandris <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar